Ontvangt u deze nieuwsbrief in uw ongewenste e-mail box of wordt deze onterecht als spam gemarkeerd? Voeg dan nieuwsbrief@filmclub.nl toe aan uw lijst met veilige afzenders.
Indien de nieuwsbrief niet correct vertoond wordt, kunt u ook de webversie bekijken.

NIEUWSBRIEF
AVG
WWW.FILMCLUB.NL

EU Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)

Beste nieuwsbrieflezers,

Vanaf vandaag is de nieuwe privacywet, de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), van kracht. Om aan deze nieuwe regelgeving te kunnen voldoen zijn wij verplicht u te vragen of u onze nieuwsbrieven wilt blijven ontvangen.

Wilt u géén nieuwsbrieven meer van ons ontvangen? Klik dan onderaan deze nieuwsbrief op de link om u uit te schrijven voor onze nieuwsbrieven.

Indien u zich niet afmeld gaan wij er vanuit dat u onze nieuwsbrief wilt blijven ontvangen.