De Filmclub nieuwsbrief is een tweewekelijkse uitgave vol met
nieuwtjes, acties en filminformatie.

Klik hier en doe mee met de nieuwe 'Guess Who'-prijsvraag. Er staan weer vier nieuwe foto's voor je klaar, waar je je filmkennis op los kunt laten.

Vul de titel in van de film waarvan je denkt dat de foto’s afkomstig zijn en maak kans op een leuk DVD-pakket.
Hou onze site goed in de gaten, want je kunt iedere twee weken je filmkennis loslaten op vier nieuwe foto’s.

Freeze Frame

Cast:
Lee Evans

Sean McGinley
Ian McNeice

Regisseur:
John Simpson

Iedere maand komen we binnen het grote aanbod van nieuwe films, een film tegen die ons enorm verrast. Zo'n film heeft vaak amper of helemaal niet in de bioscoop gedraaid en het komt zelfs voor dat er vrijwel geen enkele bekende acteur in meespeelt. Het is leuk dat zo'n onbekende film opduikt vanuit het niets en iedere maand selecteert Filmclub voor jou de film die het meest in het oog springt. Deze 'verrassing van de maand' kun je veilig mee naar huis nemen, want het is gegarandeerd top-amusement en als je hem als tweede film huurt, dan kost ie je maar de helft van de normale verhuurprijs. Let dus op de sticker van 'de verrassing van de maand", want dat is entertainment op zijn best.

Huur vanaf komende dinsdag een van de volgende titels bij een Filmclub vestiging bij jou in de buurt.
Bride and Prejudice
Constantine
Freeze Frame
Melinda and Melinda
The Crow: Wicked Prayer

Klik hier voor een complete NIEUWE RELEASES lijst.

Kijk vanaf 12 juli op www.filmclub.nl en doe mee aan FILMCLUB'S "BLADE: TRINITY"-PRIJSVRAAG.

Als je de film huurt krijg je in ieder geval
het exclusieve FilmClub-glas, maar wees snel, want op=op.

Kijk alvast vooruit naar de films die binnenkort bij Filmclub
te huur zijn.

Blade: Trinity
City Of Ghosts
Modigliani
The Statement

Klik hier voor een complete BINNENKORT TE HUUR lijst.

Wilt u zich uitschrijven voor de nieuwsbrief? Stuur dan een lege e-mail naar stop@filmclub.nl.